woensdag 22 augustus 2018

Di 21/08/2018 – Een zeer vrijgevige cafébaas


Na een overheerlijk ontbijt nemen we afscheid van Jeanine en Jean-Marie. We vertrokken onder een stralende zon. Het fietsen verliep heel vlot. Na de abdij van Averbode en die van Tongerlo fietsen we vandaag langs de abdij van Westmalle die vooral bekend is om zijn trappistenbier.
Gek, maar we fietsen door papa (Brecht). In de namiddag gingen we op zoek naar een cafeetje om iets te drinken. Het eerste café dat we tegenkwamen was al in Nederland. Van de vriendelijke cafébaas kregen Lotte en ik een appel. Toen ik vroeg om mijn drinkbus met water te vullen kreeg ik er zelfs grenadine bij.
We fietsen door tot de natuurcamping Ottermeerhoeve. Oma en opa hadden 's avonds nog een hééééél lang gesprek in het Engels met een man uit Israël. Uiteindelijk gingen we dan toch slapen.





Afscheid van Jeanine & Jean-Marie

Picknick onderweg

We fietsten door papa (Brecht)
Natuurcamping Ottermeerhoeve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tot slot

Onze fietstocht naar Amsterdam was zeker de moeite. Het hoogtepunt vond ik eigenlijk AMsterdam zelf maar wat ook heel leuk was was Dordre...